- Nej vafan, jag rev ribban!

Iihihihhihihi :DD
Fredag, och jag är überlycklish^ Skoldagen löpte undan som smör i solsken ( man kan säga så va? ) och sedan drog jag ut med bästaste ! :D

ELLER VÄNTA VAFAN! Så var det inte alls! FÖRST var jag i skolan.
Sedan kom jag hem. Och då stod det en röd Volkswagen bubbla på vår gård. Först tänkte jag: - vad fan i hela helvetes alla jesusar heliga mödrar gör min mattelärare här?! ( han har nämligen en sådan ) Men sedan kom det fram att min pappa hade köpt den.
" han ville ha en sommarbil "
Så nu. Är jag en stolt 1/4 ägare till en röd VW bubbla årsmodell 1973 , han är så söt <33

SEDAN drog jag ut med bästaste! Vi hade askul, iaf senare på kvällen :D Vi spelade fotboll först, men sedan bytte vi gren till höhjdhopp, det var jätteskoj , fast jag hoppade på något underligt sätt och slog ryggen i ribban, sedan i madrassen och knäade mig själv i pannan innan jag föll i marken, men helt ok x) Sedan åkte jag hem och åt middag, och när jag kom tillbaka hade en annan gått på middag ( hon kom tillbaka med kall pizza senare.. ) och tåv andra åkte hem ;<< 

Vi satt på en höjdhopps madrass. Hahah. Det var där det askuliga började. Vi diskuterade våra farföräldrars respektive morföräldrars krämpor och ordförrod, lite komiskt. Sedan kom vi in på dop (?) . P och jag kom på en ny lek. Helt i misstag. Jag tog tag i P:s armar, och drog med mig henne åt ena sidan, jag stjälpte alltså oss båda. Det var askul!
Sedan märkte vi att det hade blivit mörkt. Då kom en person cyklande emot oss.
- HALLÅ, HEJ TJENA! skrek vi.
- Vvem är det? svarade någon med skakig röst.
- THEOMANNEN ! ropade E glatt.
JAh, Theo hade kommit förbi, eftersom hans syster hade hemmafest, och där orkade han inte va. Så han kom och åt upp V:s chips och umgicks en liten stund, medan vi diskuterade hans Gaysex med occe. ( inside )
Senda kom bögen den största och tände en lägereld som han gömde släcka i gräset.

Efter det åkte vi hem.

SLUT

PUSS //: Sofia

Exakt såhär ser vår bil ut ( fast det här är en leksak, vår är äkta vara x) )

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0