Happy hour starts in one, two...

FAN!
Två ynkliga dagar till skolan börjar, och jag har lyckats bli sjuk.. fråga int hur, när eller vad för det vet jag inte.. bara att jag är sjuk.
Det började efter att jag kom hem från ett läger. Ett bra läger förresten, om än regningt och kallt, men i övrigt ok.
Senare den kvällen jag kom hem, märkte jag tre röda fläckar frampå bröstkorgen.
nästa dag, hade de förökats som Egyptens gräshoppor. Fuck, tänkte jag. Vad är det nu igen?! Så lät jag min mamma titta på dem, eftersom hon är sjuksköterska.
- Ser ut som en allergisk reaktion på någonting, vänd ryggen till så får jag se ifall du har några där.  HÄRREGUD, skrek hon. Jag bara Va?! Omg, skräms inte så!
- Nej, men man ser ju knappt din rygg för utslagen!
Lite panik jag fick där sedan kanske ;oo
Iallafall, så blev de bara fler och fler (under tre dagar) så vi åkte till sjukhuset igår. Där var det flera av mammas kolleger som såg på dem. En sa virus, en annan angina ( så tog vi crp, och svalgodling ). Sedan fick jag lite medeciner, och åkte hem.
Imorse när jag vaknade var det värre än värst. Jag kunde inte böja på huvudet, lyfta på armarna, hade världsont i höfterna och ljumskarna och kunde knappt gå. Munnen kunde jag inte öppna alls. Utslagena - ännu värre än igår.
Slutade med att jag fick gå och lägga mig, och nu har jag luggit hela dagen, även fast vi har gäster, skämmdes så att jag inte vågade visa mig, känner mig så äcklig..
Jaja. Jag ska inte klaga, det finns folk som har det värre! betydligt väre!

Kusins konfirmation imorgon.. måste..orka...!
Shopping med bästaste i huvudstaden på måndagen.. sista dagen tillsammans innan skolan.. måste..orka...2!

PUSS //: (en sjuk) Sofia

Vattkoppor ( liknar mina utslag på pricken )

Kommentarer
Postat av: Wäww

oj! Inte kul att höra!

Hoppas att det försvinner snart!

Puss älskar dej, krya på dej! <3

2008-08-14 @ 01:45:33
URL: http://evelinski.blogg.se/
Postat av: Wäww

oj! Inte kul att höra!

Hoppas att det försvinner snart!

Puss älskar dej, krya på dej! <3

2008-08-14 @ 01:45:56
URL: http://evelinski.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0