I'm a social butterfly

Skorpan har börjat skolan igen!
Hon känner sig mer motiverad detta år än det förra, det här ska nog gå bra.

VOTE FOR SKORPAN, I KNOW YA'LL KNOW SHE'LL MAKE IT!

Ehm. Utflipp, I beg your pardon, dom har anklagat mig för bortblandningar fler gånger. Lovar mig själv nu dyrt och heligt att inte göra så mer. Jag var ju mer motiverad sa jag ju!

Min skolkalender är fett med bäst och sötast, jag vill ha ditt fotografi på min baksida (AA)
ÄLSKAR MIN SKOLVÄSKA OCKSÅ, AUFF DEN ÄR BÄST BAUHHH!

Nej, men nu måste jag sluta babbla strunt! Nu ska jag göra klart mina läxor ( läxor andra dagen, oufff... ) och sedan ska jag dra ut med bästaste, JAG SKA KÖPA KALLA KÖTTBULLAR precis som min idol Madildo, samma soert !
Usch vad c00l jag är.

Bajj qties ! :'DD
PUSS :// Sofia                           Min skolväska ( den är i alla fall väldigt liknande )


Ps. IDAG ÄR DET MIN OCH ELLINORES DAG !! VÄNSTERHÄNTAS DAG, PUSSPÅDEVAFAN <3


Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0