Riket vid vägens slut..

... stavas i det här fallet V:s hus.
Jag är inte komplett galen, bara på väg till en av mina bästa vänner för att se en film och prata skit ( as usual ), skit härligt!

Såg Arn 2:an igår. Den var bra, och helt klart sevärd, men lite av en besvikelse för mig tyckte jag eftersom jag hade så grymt höga förväntningar på den efter att jag såg ettan i februari. Inget klår den, om vi fortfarande pratar om " krigsfilmer ".
Tyckte inte heller den var så sorglig som många sade, men nog rann tårarna och näsduken kom väl till pass.
Satt även en riktig sötnos i ändan av raden jag och p satt på, synd bara att där var tvåsäten emellan oss, heheh..

Skolan gick bra idag, känner mig verkligen sjukt motiverad i år, hoppas det håller i sig, det skulle ju inte precis skada att höja i vissa ämnen..!

De har varit asdåligt väder hela dagen, regnet har öst ner, utan knappasdt något som helst uppehåll, och jag är verkligen fed up och pissed off på det nu >.< , som tur så lyser solen nu, och då är det dags för mig att cykla iväg medan det fortfarande håller upp,
( JAG VILL HA EN BIL , sweet 18, 'cmon och kom några år tidigare !! )

ha det bra folket^

PUSSEN //: Sofia

-


Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0