En Djungel av shorts

Åh detta underbara plagg! Så många olika färger, former och mönster, och så lätta att variera! Kanske med en lite festligare topp för utekvällar, med mönstrade, eller varför inte galet färgade strumpbyxor under om det är svalare? Svalt på sommaren, och framhäver dessutom de brunbrända benen ( man förhoppningsvis får under sommaren ) som man gärna inte vill gömma under långbyxor.

Jag pratar förstås om shortsen, ett måste i min sommargarderob, och just nu känner jag sannerligen för att uppdatera min shortsavdelning en aning!
Hittade ett par underbara från gina tricot, tänkte göra ett par i återanvändningsstil, av ett par gamla jeans ( som fortfarande sitter bra där bak ;)) ). Fick även en länk till en sida, med förra sommarens storsäljare ( i alla fall här i finland ) , men som fortfarande är lika heta i år. De i glansigt material från Puma!

En karamell som absolut måste finnas i mitt klädskåp denhär sommaren! Sugen på de blåa som finns här på bilden, samt de stålgråa. Får se, ett par ska jag i alla fall ha! :D

PUSS <3 //: Sofia
image1


Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0