Klädsam bränna

Hello bejbies!
Nu har jag legat på stranden tre dagar i sträck, samt vistats ute en hel del, och den klädsamt bruna färgen har börjat uppenbara sig på rygg, mage, ben, armar och axlar.  Skönt, då man ogärna visar sin bleka vinterhud i fina sommarkläder. Var och simmade idag. Lät håret lufttorka. Blev som alltid då jag gör det, lockigt, eftersom det är så mitt hår är normalt. Länge leve plattängerna !!

Avslutning imorgon då! Ska ha en grå ballongklänning hade jag tänkt, blir nog nice :))
Sedan är det S O M M A R L O O O O O O O O V <333

Ah, nu ska jag gå och välja skor^
Toodles //: Sofia

image13

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0