Man ska aldrig säga aldrig...

är ett välbeprövat, urtvättat och klyschigt ordspråk, men som verkligen stämmer, kunde jag konstatera här för någon dag sedannär jag kom på mig själv med att sitta och älska neonfärgade plagg och accessoarer.
 
Förut tyckte jag att neonfärgade plagg var enbart störande, stack i ögonen, och stank av 80 -tal.
men nu, har min inställning ändrats, till det positiva håller, och jag kan inte annt än älska neonfärgade klänningar, solglasögonbågar, bangles, stora örhängen, tunikor, ballerinas, leggnings med mer med mer med mer...!

Något jag just nu är på jakt efter är ett par leggings i glansigare material, ett par ballerinas i klatschiga färger, och en längre tunika.

MIna favoriter bland neonfärgerna just nu är den gula, blåa och rosa i ögonenstickande färgen som gör att man ser ut som en karamell.

I love it.

Vad tycker Du om neonfärger? :)


PUSS //: Sofia

image8image9image10image11image12

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0