Skolmode

Hejsan!
Just nu sitter jag ui skolan och skriver, och då tyckte jag det skulle passa bra med lite skolmode, vad som är inne och ute i vår skola.

I vår skola klär sig folk, mycket i mitt tycke " vanligt " , men endå snyggt.
Det är oftast ett eller två linnen på varandra, kanske någon snygg t-skjorta, en hoodie, och ett par jeans.
På fötterna sitter oftast ett par sneakers eller converse.
Sminket, vad flickorna beträffar, är mascara, foundation och ett ljust läppglans. Håret är antingen mörkt eller platinablondt.  Inte fult, inte omodernt, men vanligt.  Skiljer sig helt enkelt inte från mängden.

Nu, när det har börjat gå mot vår, syns det allt mer kjolar, och capribyxor i skolan. Inte ovanligt det heller, och oftast med ett par strumpbyxor under.

Själv satsar jag i sommar på ballerinas, solblekt hår, shors, korta kjolar, galna mönster eller enfärgade, KLÄNNINGAR i mängder, och fina t-tröjor och tunikor, vattenfast mascara med extra volym och längd, samt en hel uppsättning nya fancyga, extrema solglasögon med färgade bågar.
Me like!


PUSS <3 //: Sofia


image2

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0