Polen.

Håhhåå. Imorgon färdas jag till Polen ( grymma Behemoths hemland!! ) med oändlig lycka och glädje i mitt bagage. Eller tja, något i den stilen i alla fall.

Kommer bli bäst! :))
Åker med Antonia + två mindre barn, + två lärare som res-sälskap ( JA vi reser med skolan ) ^^

Phett awesomeness - när vi väl är där vill säga.
Huh, jag är skit nervös nu, det kommer bergis hända något med planet - bara för att jag är ombord ;o


Ska bo hos en flicka som heter Sylwia, hon verkar fett najs ((;

ShiiiEEEt. Kommer sitta och stress messa till älskling imorgon på flyglatsen, bara för att försöka att inte gå i bitar av nervositet. Han får mig alltid lugn. Han är bäst, jag älskar honom.


Nu ska jag iväg och kolla att mitt Visa Electron kort funkar, och sedan ska jag packa ner en miljon grejer i min kappsäck, innan jag sedan kan gå och sova.


NERVÖSERVÖSNERVÖSNERVÖSNERVÖSNERVÖSNERVÖSNERVÖSNERVÖSNERVÖS x 70 000 !!!



PUSS //: Sofia

 ( langar ego bild igen. ÅÅh. jag är såå söt! *noooot!*

Kommentarer
Postat av: `ppatu

HAHAAHHAA :DD

han e gulli, men ja tror int du får bo hos oss fö de ;'DDD < 3

2008-11-19 @ 17:21:16
URL: http://ppatu.blogg.se/
Postat av: evelina

jo du är visst söt:'D<3

2008-12-01 @ 14:19:46
URL: http://evelinski.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0