Datisarna själva !

Hej :DDD
Nu sitter jag här vid min dator, och klockan är 04:16 finsk tid.
Men jag sitter inte ensam - ohnej, JenTheBenBabe sitter brevid mig :D Hon kom hit typ halv tolv^
Vilken lycka.
Åh, jag glömde nämna: Hon sitter inte enbart brevid mig på en stol, hon sitter vid en egen dator ;DD
Hon tog med sin laptop - och så kopplade vi till mitt internet.
Datisarna själva :'DDD

MUSMATTA !
Gud vad vi har skrattat ikväll/natt ! helt sjukt.
Och kokat makaroner har vi också gjort.
och kollat på tuesn och en klipp på youtube.
Och spelat PUTPUT! :DDDDDDDDDDDDDDDDD

HiHi. Nu ska vi bädda säng. :D

PUSSgodnatt // Sofia ( och jenny på ett hörn )

<--- Sofufa & JenTheBen --->

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0