F R E D A G !

Som rubriken säger. FREDAG ! Fyfan så skönt, säger jag bara!
har inge vidare planer för resten av kvällen, men antingen så blir det ut med bästaste, eller sedan att se på film någonstans. - med bästaste. haha, såklart ! isåfall blir det väl någon skräckfilm antar jag :DD.

Biologi prov nästa timme. HuH. jag är spänd, men jag tror fortfarande det kommer gå ganska bra..!
Sedan bara finska och historia kvar, och sedan är det veckoslut!


p åker till sin pappa idag, det är mycket negativt.
IPD, vi kommer sakna dig.
Mycket. <3

men nu, lunch om fem minuter, vi hade dessutom ganska bra mat idag, så jag känner inte för att köa i tusen år.

PUSS //: Sofia


( asful bild, men orkar inte bry mig, finns inga bra eftersom detta är skolans dator )




BTW ! NI SKA ÖNSKA MIG LYCKA TILL I PROVET !!

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0