Höst for sure

Nu är det verkligen höst.
Påriktigt. Regnet bara öser ner, alla löv är gula, och de festa ligger vid det här laget på marken.  Ja, en morgon var det till och med frost på marken!
Mysigt?
Ja! Fast själv hade jag föredragit lite mer blåst istället för regnet som nu aldrig upphör..

Anyhow, imorgon biologi prov. Har inte läst något alls, men jag tror det okmmer gå rätt bra ändå, det känns som det, och lite till hinner jag ju trots allt läsa!

Slänger kanske in något litet blogginlägg till ikväll, om jag hinner och känner för det.
Men nu,

träning ---->

PUSS //: Sofia

(c) Sofia Laurila



Örhängen Örhängen 
Fyndade nya örhängen igår. Kunde inte motstå dem, det såg så ljuvliga ut mär de hängde där på sin knagg! 29.50 kr. ( ja, de var på rea dessutom !! )
Lindex.



Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0