Plugg som in i helvete

Halloj!
Sitter som bäst i skolan, i datasalen.
vi har religion, men vi hade datasalen bokad, så vi sitter här istället, och ska läsa om buddhismen.
Orka, så jag pluggar modersmål istället.
Kan behövas med tanke på att vi har prov nästa timme, och jag vill ha typ.. 9:a i det.
it ain't gonna' happen, men man kan ju hoppas.

IIH, om ca. 2 veckor åker jag till Polen :'DD
Den 14:nde åker jag, och kommer hem 19:nde^

Urggh. Skulle verkligen inte orka skola just nu, men det måste gå, antar jag.
Träning ikväll, FUCK YEAH ! ( som jag råkade säga ganska högt på skribaträffen igår.. ehm... )
ja.

men nu ska jag sluta skriva, och återgå till mina verb - tidsformer.
Ohja. jag älskar modersmål, NAAAT, jävla skit.


PUSS //: sofia

Souf_
© Sofia Laurila


RASMUSJAGÄLSKARDIGMESTBBY<3

Kommentarer
Postat av: `ppatu

hinduismnen, sofia. ._.'

2008-10-23 @ 15:36:38
URL: http://ppatu.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0