S H O P P I N G. . .

... är ALDRIG fel :D
Speciellt, inte om man har pengar.. Eller föräldrar^
Igår var jag och shoppade. Med alternativ nummer två, föräldrar. Satt jävla bra :'D
Shoppade upp ca. 2066.50 kr. i JC.

För det fick jag fem alldeles ljuvliga ( OCH nödvändiga!! ) saker:

Ett par jeans från Lee woman
Brottarlinnen - 1 svart, 1 vit från JC
Stor, grå huvtröja från JC
Special design linne/tunika från Linn Olofsdotter for Levi's
Grå t-skjorta med halloween tryck från JC


:D helt underbara klädesplagg !

1.  ( Dålig bild, men man ser färgen och så ) <3 ( och P, visst betalar vanliga döda ett normalt pris som 119 € för ett par jeans ! )

2.  Helt basic linnen, men endå så snygga, så bekväma, och så nödvändiga i min garderob ! <3

3.  Helt normal munkjacka, men fyfan så skön den är! <3

4.  denhär älskar jag !  Så fin <3  <3

5.  ( funkade inte att få upp en bild på den, vet inte varför den stärvar så, men ja. den är i alla fall grå, men " halloween tryck " frampå :) )


Med hem fick förutom detta, följa: 

- Ett alldeles genomskinligt läppglans
- En ögonfransböjare
- Två frudeband ( fråga inte vad jag ska ha dem till, för jag vet inte ;o )
- Ett par örhängen




PUSS //: Sofia

 

Kommentarer
Postat av: `ppatu

-.-'



hupparin ser skön ut :))

vill se byxorna på dej ! :o , dom är fin färg ^ ;))

2008-10-18 @ 15:15:41
URL: http://ppatu.blogg.se/
Postat av: `ppatu

njaa, inte nåt jag skulle ha köpt, men visst ;))

2008-10-18 @ 15:24:31
URL: http://ppatu.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0