Aikido 2. ( jag vet att ni gillar det så var tysta )

...Tjena !
Kan inte säga att denhär dagen har varit någon höjdare precis, men mjo, det har väl gått helt ok :))
Matteprovet sket sig. Så, nu vet ni det, kan vi glömma bort det nu, tack?


Sen på kvällen vart det Aikido <3
Älskar det verkligen :'D

eftersom vi byter partners hela tiden var jag med två jag inte hade varit med förut^ Ena var vå huvudledare ( ;o han är sjukligt bra  ) , och den andra var den grymt söte engelmannen från A- gruppen :DDD

När jag gjorde bra ifrån mig han ba:" - Very good! , Exactly! ,
och sen när jag äntligen fick det och funka precis som det skulle, utbrast han: " - LOVELY! "
Och log sitt ljuvliga leénde som man blir så grymt glad av :) ( 25+:are kan också le jätte fint !! ) ( tydligen ) :DD

inte för att jag inte gjorde bort mig då förstås, för det gjorde jag ju. Fel och så.. men han fick det att kännas så lättsamt att det liksom inte gjorde något, vi bara skrattade tillsammans en stund, och sedan sa han hur jag skulle göra.

Ih vad jag tycker om honom < 3


Träning igen på Torsdag. Vet dock inte om jag skall gå, eftersom det är marknad samma dag,
dessutom krockar det EXAKT, för vi har träning 19.00 - 20.00 .. o andra sidan borde jag verkligen gå...

HJÄLP MIG !!

Nå, nu ska jag läsa igenom min biologiläxa, och plugga lite engelska och sen får det bli sängen för min del.
Det är tungt att lära sig.

PUSS //: Sofia

Bjuder på denhär egoist bilden idag.  Puss

Kommentarer
Postat av: Vanessa

VI FAR PÅ AIKIDO ? <3 :D

2008-09-17 @ 14:53:20
URL: http://krafsen.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0