Curls are a Curse

Hejj :'DD
Som rubriken säger.
Uscha mig ! Hatar mitt självlockiga hår, och jag är i det närmaste desperat nu, för jag menar.
Jag kan ju inte hålla på och platta sönder det så att jag är skallig när jag är typ 25 ._____.
Vad ska jag göra?! Någon som har bra tips, så får ni gärna kommentera !

Ahh. Fredag. Fy17 så underbart <3
Har uppdaterat sjukt dåligt denhär veckan men ja, får hoppas att jag hinner & tar mig tid lite bättre nästa vecka ;o , man kan ju alltid hoppas^

Idag ska vi fira min brors namnsdag^ Har knappast någon lust att sitta hemma på en fredag, men jag slipper ju ut & bort sedan, så det är lugnt :'D !

Annars.. hade det hänt inte lite äckliga saker i skolan på lågstadie sidan idag.. någon hade hittat ett halvt rådjur i skogen var småbarnen brukar leka, och sedan hade någon hittat ett upphängt rådjursben utanför lärarrumsfönstret..
fyfan så äckligt och obehagligt och sjukt ! Liksom. Vem fan är så sjuk i huvudet att den gör något sådant?!
Jag dör.

Men nu ska jag sluta, människorna kommer typ snart, måste fixa iordning mig lite innan dess^

PUSS //: Sofia

Jag & de fruktade lockarna .. 
Jag och de fruktade lockarna 2 ..
Jag och de fruktade lockarna 3 ..

Kommentarer
Postat av: antonia

ääntligen var bloggen uppdaterad :D:D

2008-09-12 @ 22:43:31
URL: http://antqonia.blogg.se/
Postat av: `ppatu

HUR FÅR DU BILDERNA SÅ DÄR ? ;o < 3

2008-09-13 @ 18:22:45
URL: http://ppatu.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0