Favoriter

Smycken.
Ah, jag älskar smycken. Av alla sorter ! favoriterna är ringar och örhängen.
Jag har två saker jag ALLTID, och då menar jag ALLTID, har på mig i smyckes väg. ( + 7 örhängen )

1.  Pandora Mitt Pandora armband. Det ser inte riktigt exakt ut såhär, det har alltså inte helt samma berlocker, men till en viss del.
Idén med de här armbanden är att du kan samla och välja berlocker själv, så att du får ett exakt sådant armband som du själv vill ha! Detta gör dem väldigt unika och personliga. Jag ÄLSKAR mitt! Värdet på mitt är ca. 3000 kr, värdet varierar på berlockernas pris.

2. Kalevala vanamoMin ring. Ringen kommer från det Finska smyckes-märket
Kalevalas serie Vanamo. Som ni ser på bilden är själva ringen spiral-formad i Silver, och sedan sitter det fast i ringen antingen en grå eller rosa pärla. Min är rosa, och en platt liten sak som ska föreställa ett frö ! Älskar även denna.  Ringen kostar ca.  550 kr.


Älskar dem verkligen, och jag ser mig inte som mig själv utan dessa smycken, det har bara blivit så.

Nu ska jag plugga finska, och sedan åka på träning.


PUSS //: Sofia


Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0