Fuck it

Nu får det väl ändå räcka med miserabla situationer och händelser för en tid !
Vart jag än går följer de efter mig, söker upp mig, och förstör lite här och var.
Om det inte är för mig det förstör (
varning för egoism or what ? ) förstör de lite någon annanstan i stället.

Tänker inte gå in på några vidare detaljer, och säger inte mer än att jag hoppas på att allt kommer reda upp sig, och att det går att prata ut allt och vända det till det bästa, men det är ju knappast säkert det heller.

Förresten ska jag be om ursäkt för att jag ahr uppdaterat svindåligt på sista tiden. Ja, fyfan för mig.

MenMen. Nu ska ja ta och sticka tillbaka till sjukhuset. Orkar inte förklara här heller, men allt är nog bra. ( not )

Ah. Sedan ska jag möta upp V & P för att gå och äta lunch med dem samt plugga lite engelska ( hoppas jag, prov imorgon ), sedan ska jag sjunga halsen av mig, och sedan aikido.

Men ni får väl ha det så bra. Hoppas jag.

PUSS //: Sofia

(c) Sofia Laurila

Kommentarer
Postat av: Anonym

yep:D

2008-09-24 @ 20:38:17
URL: http://lillabelle.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0