Here without you

" - If you're going through Hell, keep going. "


Well, if you say so, Winston Churchill .



Finns inte mycket att skriva.
Inte mycket mer än att jag saknar dig, och hoppas att allt kommer gå bra, och din resa hit kommer går igenom.

Annars är det söndag imorgon, och sen måndag, och så är veckoslutet slut igen.
Ge mig höstlov ? Någon?!

Gullriset är en ful blomma, ja fifan.




Now playing : Kelly Osbourne - Papa don't reach

Asbra, Madonnas orginal är inte något vidare, men den här versionen är grym. 


Just nu känner jag för att gå och gräva ner mig någonstans, djupt ner, där iiingen nåågonsin hittar mig, byta namn till Inger och odla mustach!

+ att alla är sjukt osociala på msn. Men fuckThat,
I've still got Teemu, he's a no-lifer, just like me. We rule this fucki' place, ja fifan.

(inte)GODNATT //: Sofia

<3

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0