Island in the sun

Tja. Skulle ju inte sitta helt fel. Att ligga någonstans på ett soligt ställe i en fin bikini, i en bekväm solstol och läsa en bra bok eller en smaskig tidning, och bara känna hur solen värmer..

Hah. Låt mig skratta åt mig själv, it ain't gonna happen... när jag ändå drömmer skulle jag vilja få 500;- i månadspeng också... tur att det är gratis att drömma ;PP .

Desvärre är jag seriös. Jag hatar det här kalla, blåsiga, regniga och rent utsagt deprimerande vädret vi har här i Finland/Norden, however, jag känner mig så tom, som ett skal, när jag slår upp ögonen på morgonen och regnet bara vräker ner, och jag vet att jag inte har något annat alternativ än att sätta mig på cykeln och trampa iväg till skolan..
Vad hände med sommar sol, och varma dagar dÅ ?  Praktiskt taget halva sommaren var lika varm som April.. kallar du det sommar? Nej, trodde inte det heller.

Nu är det ju inte så att det snart blir sommar igen heller, utan det får man vänta ca. 9 månader på också.. men helt ok, jag överlever väl, som ett blekt litet spöke i folie.. antar jag. Får väl käka tre kg. morötter per dag för att hålla färgen någorlunda :PPP 

Allthoug vet jag att jag kommer att klara det. För det finns där.
Det, som alltid hjälper en att orka. Kan vara vad som helst, men det finns någon eller något i varje människas liv som ger kraft och ork. Man måste bara hitta det :) ) ) )  . 
När man väl har gjort det, tja, då känns det ganska varmt ändå :DD ^

PUSS //: Sofia

Fail bild, men jag vet att ni älskar mig ändå (A) 

Kommentarer
Postat av: antonia

liite ja älskar dina inlägg<333 :D:D

2008-09-14 @ 09:51:40
URL: http://antqonia.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0