Didgeridoo & Zembetrummor


Sitter som bäst i skolans datasal.
Har just skrivit ner två intervjuer.
Jag intervjuade en söt man från USA som spelade Didgeridoo, och en kul finländare som spelade Zembetrummor.
Nu är arbete klart för idag, och jag kan i princip sitta i datasalen resten av dagen och bara göra ingenting.
Fast jag tror att jag avvarar en timme av min ''dyrbara'' tid och går och lyssnar på Uffe då han pratar om barnens rättigheter. Det intresserar mig av någon anledning.
Jag vet inte riktigt varför, men det gör det.

Nu ska jag sluta och kolla bilderna mitt par,
MADILDOO, tog på USA mannen och Zembe typen.
Hih.

Later!


PUSS




På bilden en didgeridoo. Bild lånad från google.

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0