" DOM VA VID ABC! "


Tjo!
Kom hem från stan för typ en halv timme sedan, och har inte gjort någonting vettigt.
I stan var det däremot destu roligare.
Hängde med Madildo, Heppe, Vicce & Joppe.
Vi gjorde typ ingenting egentligen, men det var kul i alla fall. Hehe.
Mathilda drog till Trollböle någon gång vid nio, en liten stund efter att Joppe hade åkt hem,
och då drog Heppe, Vicce och jag en sväng runt stan.
När vi kom tillbaka till torget vid halv 10 hände där typ inget, förutom att det körde förbi en estnisk bil hela tiden,
och den saken tycker inte jag att vi ska gå nåt mer in på.
När mathilda sedan kom tillbaka vid 10 åkte Heppe & Vicce hem för att hyra film, eller vad de nu skulle göra.
Mathilda och jag stack och köpte Franskisar till Prisses. Haha.
Så värt.

Snart ska jag sova.
Tror jag.
Eller. Nej, jag vet inte.
Jag är faktiskt inte trött. Inte alls.
Bara för att jag har tråkigt, och för att jag aldrig gör det ska jag ladda upp dagens, som är rätt så tråkig den med, haha. Ja, fyfan. Jag är slö.
Well, here it comes:


Bandtröja med Iron Maiden tryck från ? ca. 250 kr.
Slitna Jeansleggins från Vero Moda ca. 350 kr.

Till det
Läderjacka från Vero Moda ca. 900 kr.
Vita sneakers från Lacoste ca. 990 kr.
Svart väska från Fred Perry ca. 600 kr.

Hur lätt och bra som helst, då man inte alls orkar anstränga sig. Haha.

PUSS

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0