Jakten På En SVEAmössa Som Inte Finns

Tja.
Så här till att börja med kan jag ju bara säga att jag är fullt medveten om att jag inte har uppdaterat sedan urminnes tider då det klev omkring dinosaurier i folks trädgårdar och det tal människorna åstadkom endast bestod av en massa olika obestämbara ljud.
Så ja, det är en tid sedan, men jag orkar verkligen inte bry mig.
Har inte haft lust att skriva helt enkelt.

Ja. Nu skriver jag då, "äntligen".
kan väl dessutom inte påstå att det gör någon skillnad huruvida jag skriver eller inte, eftersom jag på sn höjd kanske har en eller två regelbundna besökare. Mycket vits att blogga då va, i annat syfte än tidsfördriv?

Aaaaanyway.
Nu står jag ( ja, det finns inga stolar vid datorerna ) och surfar på internet och skriver detta meeeningslöösa inlägg bestående av en massa onödiga grejer.
Dyra pengar betalar jag dessutom för det här.
Mh.
Iallafall, så är jag på väg hem från Gotland.
Det är minsann på tiden - jag har saknat alla där hemma så jag håller på att DÖ.
DARLINGS, IMORGON SKA VI FAN TRÄFFAS! ( Iaf. så är Trixie upptagen, för hon ska minsann träffa mig. HEHEE )

Nu är jag verkligen trött på rauker, trött på svensk mjölk, trött på svenska kronor, trött på att folk tittar underligt på mig varje gång jag öppnar munnen, trött på allting som inte är Finland.
Kort sagt - JAG VILL HEM.

Bättre blir det inte av att jag har jagat en SVEAmössa hela dagen som inte fanns någonstans.
Fy bubblan vad sur jag blev.
Pappa lovade att beställa en åt mig från det älskade nätet. Jag blev lite gladare.

Nå, nu tar min tid snart slut, så det är bäst att jag slutar här också.
Nu ska jag gå och spendera ytterligare lite pengar på någonting trevligt och sedan sova.

IMORGON ÄR JAG HEMMA!!!!

PUSS

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0