Plötsligt Låter Ordet 'Säng' Ganska Lockande...


Jag är trött.
Riktigt trött.
Men jag kan bara inte slita mig från alla givande konversationer jag har öppna på MSN.
Går inte.
Vid det här laget fungerar allting ganska mekaniskt - säkert tecken på att jag är toltat superredo för sängen.

Jag sitter och tuggar på en morot.
Jag streck-lyssnar på Lisa Miskovsky - Still Alive som Finaste skickade för en stund sedan.
Jag gillar den.
Imorgon är det fredag.
Jag gillar det också.
Ska träffa Patu. Vi ska bada bubbelpool, bastu och sedan bara slappa.
Ska träffa J också.
:) Looking forward to it.

Så. Nu ska jag hoppa in i duschen, borsta tänderna och läsa igenom min biologi läxa en sista gång.
Sedan säger jag hejdå till den här torsdagen.


PUSS

 
Hon får fronta dagens sista inlägg, eftersom det trots allt är henne jag lyssnar på medan jag skriver det här.

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0