Seg Söndag


Tja!
Hur har ni haft det hittills idag?
Jag har haft det helt bra, även om det har varit rätt tråkigt.
Vaknade vid 12, och har sedan dess inte gjort mycket vettigt.
Lyssnat på musik bara. Vilket iofs är rätt vettigt.
( Det där sa jag inte alls bara för att jag har ett behov av att utrettat åtminstone NÅGONTING lite vettigt på en dag )

Just nu sitter jag och pratar med K som yrar någonting om '70tals TV humor'.
Hmm...

Nej, nu ska jag nog göra någonting vettigare.
Fick just sån jävla lust att nätshoppa.
Ska kolla favorit sidorna och se om där finns någonting nytt och trevligt.
Vi får hoppas på det bästa.


PUSS

 bild lånad från google

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0