The Downward Spiral

"I hurt myself today,
to see if I still feel.
I focus on the pain -
the only thing that's
real.

What have I become,
my sweetest friend
Everyone I know goes
away in the end

You could have it all,
my empire of dirt
I will let you down,
I will make you hurt"


Den låten alltså.
Så fin. I love it.
Nine Inch Nails - Hurt

Fan vad tråkigt jag har, fortfarande.
Imorgon ska jag klicka hem endel av plaggen i det förra inlägget.
Lär bli nice.
Ska även försöka med att antingen hinna på träning eller träffa någon/några av mina darlings imorgon.
Just nu känns det som att jag hellre gör det sistnämnda, såå,
vad händer imorgon?

Veckan som börjar imorgon lär bli chill.
UNICEF vecka, vilket innebär att vi inte har några vanliga lektioner på hela veckan.
Inga lektioner betyder inga läxor, som i sin tur betyder mer fritid! Fan så underbart.
I like.

PUSS

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0