Ut Med Det Gamla - In Med Det Nya


Nu ska det bli ändring här på saker och ting!
Jag orkar inte längre ha denhär jävla fula designen som finns här på blogg.se, färdig att användas - Nej, jag ska minsann göra mig en egen.
Jag är inte teknisk, och jag vet absolut ingenting om en massa koder och så vidare bortåt, men, kan andra så kan väl jag?
SÅ himla svårt kan det ju inte vara.
Sofia fixar.
( Och Patu hjälper där det stannar helt totalt. Ehe. )

Nu ska jag börja jobba på en header.
Jag håller er uppdaterade med mitt personliga helvete jag börjar med att skapa för mig själv om ganska exakt tre minuter.
Later!


PUSS


Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0