VEM HAR LAGT BLY I MINA ÖGONLOCK?!


Jag lovar.
Någon har gjort det.
De är sjukt tunga, jag kan knappt hålla dem uppe.
För det kan väl inte vara så att jag är trött, redan?
Nej. Eller jo, det kan det. För det är precis vad jag är.
Trött alltså.
Skittrött för att vara exakt.

Dagen har varit nice.
Simmade, bastade och badade bubbelbad med Patu först,
och mötte senare upp J.
Efter en stund åkte Patu hem, och då fortsatte J och jag planlöst att vandra omkring och satsa vår tid på diverse mer eller mindre normala grejer.
Helt bra nog.
Vi var ner till simmis ett varv också, för att jag skulle prata med V, men hon fejdade direkt efter att vi kommit dit, typ. Så. Ja.
Shit happens ;)

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra.
Fast.
Fan. Visst vet jag.
Jag lovade hänga med Victoria på dagen.
Men på kvällen är jag FRI!
Hitta på något, någon? :)

Nu ska jag fan sova.
Snart iaf.

PUSS


Jag ORKAR inte beskära kanterna på bilden, just deal with it. Var glada att jag är söt nog att önska er en God Natt.
Hrmpf. ( Och för er som inte ser detaljer, så är det där småmisslyckade fläckarna efter 'natt' en :*. En pussgubbe alltså :(   )

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0