1 dag kvar!

IMORGON ÄR DET ÄNTLIGEN JULAFTON!
Som vi (ja, åtminstone jag) har längtat.
Äntligen är alla julklappar packade (eller ok, jag erkänner. Johans är fortfarande opackade, men jag ska packa dem så snart jag hinner), granen är klädd, hela huset är städat och allt är helt perfekt!

Helt såhär btw kan jag ju passa på att be om ursäkt för att det har varit kass uppdatering, men det
blir lätt så då det är värdens julstress på gång.
Eftersom hela julhelgen nu kommer emot, kan jag ju bara säga att det inte är någon vits att vänta på flera
inlägg nu på en tid.

Wiho.
Imorgon kommer bli bäst.
10.30 kommer älskling,
och vid 15.00 kommer resten :)
Myyys.

Nu ska jag gå ner
och hjälpa min mormor klä sin gran. Traditioner, i like ;)

PUSS på er alla, och ha VÄRLDENS bästa jul!

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0