...

Såklart.
Typiskt :(
Nåja, det hjälpte mig att klara mig igenom min skoldag i alla fall.
Usch, vilken egoist jag är.
Jag hatar mig själv, ibland.
Rätt ofta.


Vad jag skulle, blev inte av.
Så nu är hela den här dagen helt tom.
Tyvärr.
Förslag?
Förresten, glöm det.
Jag kommer få sitta uppe på mitt rum, tyst som en idiot, hela kvällen, utan att ha det minsta lilla ljud,
eller röra mig ens lite.
Pappa har ett suuuuuuperviktigt möte hemma ikväll, och då får man helst inte alls visa att man finns.
Jag älskar det.
Verkligen.
Jag brukar alltid vara borta, men den här gången blev det inte riktigt så.


It's like one of those bad dreams
When you can't wake up
It looks like you've given up
You've had enough
But I want more,
No I won't stop
'Cause I just know
You'll come around, right?


Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0