- Vi har slut på tandkräm!

That's right.
Day one of three här i Röykkä, och vi upptäckte just att vi har slut på tandkräm.
...
Hon hittade en tub i ett skåp, det är lugnt.
det där tillhör det förgågna.

Annars då?
Ja, allt är bra.
Förutom att jag har blivit myggbiten på tre ställen är allt riktigt fint.

0 <-- ( Aaw, haha. Hunden ville komma med och skriva blogg. han lade sig med huvudet i min famn och puttade med nosen på tangentbordet. Haha. Söten <3 )

Idag har vi simmat, badat bastu och kollat Beck. Den var riktigt bra.
Snart ska vi slagga, eftersom vi måste upp med hunden redan vid 7 imorgon.
Det lär ta en tid innan vi somnar också, så vi ska nog gå och ragga upp våra huvudkuddar inom en snar framtid.

Imorgon vet jag inte vad vi ska göra, men det blir nog bra.
Inte kommer vi ha tråkigt i alla fall.


PUSS


Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0