Bananas are for monkeys


Hejsan!
Patu är här, hon sitter och biter på naglarna.
Haha. Intresseklubben antecknar.
Vi funderar på vad vi ska äta på midsommar.
Hittills går det lysande, och vi har redan kommit på massor! Nu gäller det bara att välja.
...
Nej, där ljög jag. Vi har inte kommit på ett skit, typ.
Förutom Mathildas makaroner. Ja, det är nästintill kriminellt, hon ska äta makaroner på midsommar (!).

- MAN KAN ÄTA SÅNT SOM MAN BRUKAR ÄTA PÅ MISSOMMAR! Vi GRILLAR!

Ja, fantastiskt Patu. Verkligen bra, lysande idé.
Långsökt och jätte smart.

Hmm. Sill och potäter (Y)
Nej, fyfan. Då går vi alla hungriga - Äkta midsommar är nog inget för oss.

Nej, nu ska vi fundera, PÅRIKTIGT, med det lilla vi har mellan öronen - Även kallat hjärnsubstans och små grå celler.

Vi hörs, och nu hoppas jag till gud att den här jävla bloggen inte längre krånglar och vägrar publicera mina inlägg.
Förresten, Trish fixade en klocka till mig! ( Den här på sidan alltså ) Brabra fiiint.


PUSS

<3
Och ja, vi vet att vi är oemotståndliga.

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0