Det som inte dödar stärker inte heller


Hm.
Jag vet inte.
Dagen har väl varit bra.
Började med besök hos M och slutade med cider med kusin på balkongen.
Något mer orkar jag inte berätta.
Jag vet inte.
Jag är helt.... deprimerad och ledsen... Ingenting känns riktigt ok.
Ändå har jag världens bästa vänner och en helt underbar familj.
Vad fan har gått fel?


"det skulle bli för tomt om ingen fanns där
som värmde mig i natten
men jag skulle aldrig ha tålamod nog
att bli förstådd
ingen känner mig
så väl som du
jag skulle fastna i min ensamhet igen
om du lämnade mig nu"

Alltså. Jag vet verkligen inte.
Att vara så här besatt känns fan inte bra i längden.
Jag vill ju bara vara med dig hela tiden.
Att bara se på dig. Det räcker för att jag ska vara lyckligast i världen.
Så här var jag inte alls förut.
Du har förändrat mig. Jag gillar det, samtidigt som jag känner att jag inte klarar av att leva med att sakna dig så jag tror jag ska gå i bitar då jag inte får träffa dig på en vecka.
Det här verkar gå ut över alla.
Mest P. Eftersom jag inte pratar om någonting annat, och tydligen helt tappat intresset för omvärlden.
Förlåt. Du vet att du fortfarande betyder lika mycket, och att jag älskar att hänga med dig, men ni är inte samma sak. Två helt skilda, men jag behöver er båda två, precis minst lika mycket.
Det skulle aldrig bli så här.
Men folk måste bara acceptera, att det är nu jag är lycklig. Efter en djup och lång jävla svacka på 9 månader efter någon jag trodde skulle finnas i mitt liv för alltid, inte bara under en period på tre månader och lite på. Det är nu jag är lycklig igen.
Låt mig få vara det, snälla. Jag mår bra nu!
Jag har hittat någonting nytt, som hittills bara visat sig vara positivt.
Det här är så strort, låt mig ha det den stund det finns.

Jag vågar känna lycka, glädje och kärlek - utan att vara rädd att bränna mig på det. Det får mig att känna mig bra.

Holy. Det där var så jävla rakt inifrån mig.
Jag blir nästan rädd.
Men det är sådär det är.
Verkligheten är inte alltid så vacker som den ser ut utanpå.


PUSS


Kommentarer
Postat av: `ppatu

hej bästavännen tycker hon ser ut som en galen hamster på bilden.

haha.

och, hm, låt oss säga det kort. "jag förstår dej."



puss

2009-06-23 @ 22:44:36
URL: http://ppatu.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0