En stjärna har slocknat


Det existerar inte längre någon King of pop. Hur overkligt det än låter. Jag kan verkligen inte förstå det.
Det som så många människor såg som det värsta som kunde hända har hänt.
Michael Jackson är död.
Han kommer aldrig mer sjunga eller moonwalka ens det minsta. Han är helt stendöd.
Den människan är en av de få som verkligen kommer stanna kvar i människors minne i vad som verkar vara längre än för alltid.
Han må ha gjort dumma saker, och inte varit så normal alla gånger, men det han gjorde då hans verkliga tid var inne - det var stort. Han var en människa att älska och se upp till.
Det kommer alltid, alltid finnas människor som älskar dig.


Kommentarer
Postat av: `ppatu

svar: hihi, tack :D

2009-06-29 @ 15:09:23
URL: http://ppatu.blogg.se/
Postat av: `ppatu

svar: sofia. det där är bögleendet! och då ser man inte bra ut.

2009-06-30 @ 08:25:01
URL: http://ppatu.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0