Long time no see


...Det verkar som jag har fallit tillbaka ner i ett träsk av dålig uppdatering, men äh, vem bryr sig.
Det har trots allt inte hänt så fruktansvärt mycket.

Igår träffade jag Trisha, första gången på länge.
Vi stod och kramade ihjäl varandra i evigheter, haha.
J & J var också med. Vi gjorde typ inget riktigt vettigt, bara drev omkring. Och beundrade världens åttonde underverk.... J:s nya telefon... Och letade katt lite senare. Det var rätt vettigt.
Dock utan resultat : <

Idag ska vi alla dra till stranden.
Lär bli kul, hade varit första gången det INTE skulle vara roligt, ifall det inte är det idag. Dock tror jag inte på det.
Nå, nu måste jag gå och börja laga mig klar.

OCH OM FEM MINUTER KOMMER PRÄSTEN TILL TRIXIE!
haha.
Puss på det.


PUSS

Kasnäs

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0