Summernight city

SOMMARLOV!
Så skönt att jag dör.
Nu ska jag bara simma, sola, sova, chilla, vara med världens underbarast människor, festa, och bara ha kul i 2 och en halv jävla månad!
Så sinnessjukt underbart!

På lördag vart det fest, och idag och igår har jag bara solat och haft det chill.
Imorgon blir det slappdag på stranden med E, J, P, P, M, J, och kanske T.
NI ÄR BÄST GUYS <3

På lördag är det fest igen, och sedan får vi se hur det blir :)

Näe, nu ska jag tillbax ut i solen!
Ha det bra, för det har jag!

PUSS

SOMMAR <3

Kommentarer
Postat av: `ppatu

det är bra sofia. största delen av den här bilden består av sprit. underbart.



haha.

2009-06-03 @ 11:34:08
URL: http://ppatu.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0