Torsdag - dag 2.

God morgon!
Sovit gott?
Det har i alla fall jag, när vi slutligen somnade, dvs. Vi hade lite problem med den biten, som alltid.
Patu låg och tänkte på choklad kex, och jag var inte trött.
Efter ca. en halvtimme var jag fortfarande inte något tröttare, och patu tänkte fortfarande på sina chokladkex.
Någon gång efter två lyckades vi i alla fall få sömn, och sov ända tills klockan 06:06 då patu fick sms.
Det var underbart...
Vid 7 steg Patu upp och gick ut med hunden och gav mat åt honom, sedan sov vi vidare till 09:30 då vi gick upp och ut med hunden på morgonpromenad, haha.
Stackarn fick nästan värmeslag, det kommer bli riktigt hett ute idag.
( vid 7 var det redan 20.4 grader )

Nu ska vi bara fixa klart lite grejer här, och sedan drar vi till stranden!
Hörs senare, ha det bra!

PUSS

 Ronkkeli ( Roni ) som valp, här är han ca. 3 veckor. Awwww.

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0