- Håll min hand, jag klarar mig inte ensam


Hej!
Hohhoo, nu är jag pigg, utvilad och full av energi efter en nattsömn på 12 timmar!
Min säng var så himla skön, och jag var så fruktasvärt trött att jag bara låg och drog mig, och gick upp först vid halv 3, men äh. Vem bryr sig, egentligen?

Nu är jag i alla fall vaken, och har suttit här en stund.
Inte gjort någonting viktigt, förutom pratar med älskling, men ja.
Jag kommer nog på någonting snart.

Nu ska jag ut och titta vad min pappa håller på med!
Haha. Väldigt underhållande. Uppdaterar senare!


PUSS

Pätrisha

Pätz, msn! Måste prata med dig. Ok?

Kommentarer
Postat av: Pätzii

et sitten löytänt hinompaa kuvaa?

._.'



<3

2009-05-21 @ 19:01:40
URL: http://ppatu.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0