And here we are again.


Jag kan inte sova.
Sitter uppe vid msn och pratar med M,M och K.
Missade just ett samtal på mobilen från K.
Attans.
Vad som gläder mig just nu är att jag har en burk B&J i frysen, och att V kommer imorgon. Jag kom nu fram till att jag VERKLIGEN saknar henne.
Skönt att hon åker först på söndag.

Passar även på att slänga upp dagens outfit;


:P

Inget speciellt, men ledigt och skönt.

Tunika - Lindex
Läderjacka - Veromoda
Leggings - ?
Kofta - Lindex

Och så min skolväska där brevid, från Björn Borg.

Annars så har jag ju namnsdag idag också.
Tusen tack till alla som gratulerade mig.
Dörren har gått HET här hemma hela dagen Oo
Det har kommit massor med folk med blommor, pengar och grejer.
Ni är för söta.

Mamma och pappa + lillebror gav mig en ny plattång från OBH-Nordicas sortiment.
Den där röda, underbara ni vet? :))))
Den är fantastisk. Jag älskar den.
Tack, ni är bäst <3

Namnsdags bakelse Haha. Pappa hade köpt av Näsmans jordgubbsbakelser och sökt fram ett litet rosa ljus någonstans ifrån som han hade stuckit ner i min.
Sötis.

Ah, nu ska jag sova!
GOD NATT FOLKET, sov gott!

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0