Det ska bli ett sant nöje att döda dig

Hejsan!

Kemi provet idag gick väl helt ok.
Blir kanske en 7:a eller 8:a. Antar att jag får nöja mig med det.

Just nu sitter jag och skriver rent delar av min läsdagbok.
Boken jag har läst är Magdalena Graafs självbiografi '' Det ska bli ett sant nöje att döda dig ''
Den är fruktansvärd, hemsk, kall och rå, samtidigt som den är vacker, och tillochmed lite komisk på vissa ställen.

Så fort jag är klar med det här ska jag gå och fixa mig iordning, jag har nämligen konsert om 3 timmar.
Kan inte stå och se ut som en urvriden disktrasa då jag ska stå och sjunga...
Nej, locktång och ( skavande ) klackskor, här kommer jag!


VÅR!

Kommentarer
Postat av: Josse

Svar: HAHA nåja. Tack <3



Och den bok du läser låter wonderfull, <3

2009-05-12 @ 20:20:42
URL: http://joysiebaby.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0