Distubia


Hejsan!
Kom nyss hem från skolan, stod och pratade med Patu en stund på busshållplatsen.
Hon ska vara hos sin pappa hela veckoslutet, och har ingen saldo kvar.
Duuktigt Pätzii, duuktigt!
:(

Ah, nu är det i alla fall fredag, vilket känns skönt som attan.
Nu är dessutom alla prov skrivna, bara ett inlämningsarbete i hälsokunskap kvar, fatta vad härligt!

För idag har jag väl inga direkta planer, får se om det dyker upp något, annars stannar jag väl bara hemma och har det chill.
Men imorogon, då kommer min kusin hit.
Ska bli galet kul att träffa henne igen, känns som om det var sjukt länge sedan vi sågs.
Ååh, gud var skönt det ska bli att prata med henne. Det finns nog inte någon som vet så mycket om mig som hon, ingen jag kan prata med på samma sätt som med henne, och ingen som förstår mig som hon gör.
När vi var mindre sågs vi jämt, nu har det dock blivit mer och mer sällan eftersom vi båda har fullt upp med annat.
Saknar det där lite, faktiskt.

Ah, nu ska jag gå ut en stund och bara vara lycklig.
PUSS!

glad

You make me smile, please stay for a while.
Hih. Skjortan jag har på mig på den här bilden är klubbens nya.
Mnamm
Aikido <3

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0