Don't tell me the worst is over now


Suck

Någon får snart lov att döda mig, jag orkar just inte mer! Seriöst.
Det bara händer saker hela tiden, och man rusar från en punkt till en annan, och där emellan har man fullt sjå att hinna med  saker som verkligen är nödvändiga för att man ska överleva.
För att inte glömma alla prov inlämningsarbeten och muntliga presentationer som ska göras.
Nå, nu är det i alla fall bara ett prov kvar, och det skriver jag på fredag.
HAPPY TIMES, my dear friends.

Nu ska jag äntligen åka på träning!
Så förbannat länge sedan, över en vecka, snart TVÅ!
Ohmygod. Vad har hänt med mitt liv...

Ah, skriver mer när jag kommer hem, nu ska jag hoppa i bilen!

PUSShej darlings! / Sofia

Fy för prov.
Det här är allt jag har att säga till diverse skolarbete, SURT..!
TRÄNING! 
...så här glad blir jag däremot av träning!
Eheh. Den här bjuder jag på (a)
( Och ja, jag är skabb idag. Livet är bra orättvist D: )

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0