I... eh... I think I might love you...


Gårdagen gick bra.
Massvis av applåder, och Christel sa att vi var så underbara att hon ville ha oss.
Haha.

Så fort jag kom hem stupade jag i säng, så det finns inte så mycket mer att säga om den dagen :)


Idag.
Steg upp. Gick till den förbannade skolan som till all lycka är slut om en vecka.
Eftersom det var vandringsdag idag hade vi vänelevs timmar med de nya 7:orna.
Gick helt bra, var i alla fall bättre än vanliga timmar.

Sedan övade vi inför avslutningen med 9:orna.
Äntligen börjar det funka helt som det ska.
Efter övningen gick jag äntligen hem.

Senare på kvällen åkte jag på träning.
Det var underbart, och när jag väl var där blev jag återigen påmind om varför jag håller på med det här, och om hur
mycket jag verkligen älskar det jag gör. Det var härligt.
Vi ska graduera 2.6, men Johan sa att om jag vill, och känner att jag inte är redo kan jag få skjuta upp det tills jag känner
att jag verkligen kan.
Dock sa han att han tycker att jag kan mina tekniker bra, och att jag nog är redo att graduera då.
Får se (:
Jag har i alla fall mina träningsgånger på det torra ( det krävs 20 träningsgånger sen senaste graduering då man ska gradeura 5:e kyu ), jag hade 39 stycken efter idag.
Får se.

Imorgon är det ledigt.
Ska bli så himla skönt.
Ska sova som ett as.

På fredag är det 'utedag' med skolan, och på lördag blir det stan, H:fors, med Pätrisha.
Mums ska det bli.
Vi ska hoppas på att slippa betala tågbiljett, bränna pengar, samla glas ( haha, Pätzi ) och bara ha det chill innan vi
sedan rör oss mot stadion för stafettkarneval.
Hohhoo, jag ska skrika på Astrid som en galning.
Ska även hinna med att träffa KimsiVimsi en stund, om allt går som planerat dvs.
Najs.

Nä, nu ska jag vara lite social på msn istället :DDD

PUSS

PACMAN (c) Sofia L.

Ja...! Jag tror, att kanske... Jag hoppas, jag vill verkligen!
Jag orkar bara inte bli besviken, och falla så hårt igen...
Jag kan bara hoppas.
Det tog ett halvår, men nu, ja, snälla... Snälla...

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0