Jordgubbar & Sol


God morgon alla söta!
Har ni sovit gott inatt? :)
Det har i alla fall jag! Jag har sovit som en sten, ända tills solen som tittade in på mig från fönstret väckte mej med att värma mina ben som jag hade sparkat fram.
Finns knappast något bättre sätt att vakna på.

Såg att V hade ringt, så jag ringde upp och vi bestämde att hon ska komma några timmar tidigare än planerat, " eftersom jag nu ändå är vaken... "
Haha.

Vi ska ha picnic på vår äng, fotografera, bara ha det chill, kolla på vår standard film; Djävulen bär prada (mygod jag älskar den, boken är också helt fantastisk! ) och så klart titta på eurovision!

Är det fler som ska göra det? :)
Ja, i alla fall, så håller jag tummarna för Finland och Waldo's people!
WOHOO!
Nej nu ska jag springa i duschen, uppdaterar mer imorgon.

PUSShej


Copyright

(jordgubbar är sommar, sommar är picnic, picnic är vad vi ska ha i solen om någon timme! )

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0