Kändispar


Alltså.
Jag vet att det knappast är hemskt många som kommer hålla med mig ens lite, och att jag egentligen inte kan säga så här eftersom 50 % av det jag nu ska visa er har upphört att existera, men jag gör det i alla fall.

Mitt all-time favorit kändispar är ( och kommer alltid att vara ) ;
*Tudududuttuduu*


John och Yoko 
JOHN LENNON OCH YOKO ONO!

Så sjukt underbara!
Tillsammans är de vackra, härliga och de utstrålar värme, kärlek och lycka.

Jag dör.
Varför sköt den där jäveln som kallar sig 'fan' John, och gjorde så att Yoko lämnades ensam kvar?
De var ju så vackra...

Nå. Hänt är hänt, och John lär inte komma tillbaka hur mycket jag än skulle vilja.
Hih. Så nu när jag ändå skriver det här, kan jag inte motstå frestelsen att ladda upp några fler bilder på dem.
Enjoy! (a)


<3  Se. Så sjukt underbara.
<3 Som gjorda för varandra.

<3FAVORIT!

Det här är nog ändå min favorit. Bara titta vad vacker den är!

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0