Kemi prov

Hittills har min dag gått åt till någonting vi alla älskar; Kemi prov.
Ååh, är det inte det bästa ni vet, att bara gömma näsan i en kemibok och läsa om metallernas egenskaper?
Isåfall har vi verkligen samma intressen! :)

Hrm. Ironi har alltid varit en av mina starka sidor...

13 SKOLDAGAR KVAR TILL SOMMARLOVET, och jag har högsta växeln i!
Nu är det slutspurt, och jag kör på för fullt.

Det smärtar mig en hel del att det är så mycket som snart är slut...
Det är inte för att jag kommer sakna det, för det kommer jag antagligen inte göra ( jag kommer i alla fall inte erkänna det ) , utan just för att det sedan är slut.
Snart har vi gått klart skriftskolan, om ett år har vi gått klart grundskolan, och då splittras den lilla högen ungar som sett
varandra växa upp och bli längre, komma in i målbrottet, få 'kvinnliga kurvor', genom 9 hela år.
Det är så jag nästan blir lite deprimerad.

Åh, kemiboken ropar på mig, så jag antar att det får vara slut för den här gången.

Hörs!

PUSShej


VÅR


Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0