Nu kan ni kalla mig the Sundance kid

Shiit.
Har inte uppdaterat på 3 000 år känns det som.
Nå, det har inte hänt så farligt mycket heller.

På fredagen var jag hos P övernatten, och på lördagen åkte vi till helsingfors.
Mums. Nu är jag typ pank, men det är värt det.
Bilder kommer antagligen senare.

Resten av lördagen blev som den blev, men sjuk nöjd över den också :'D

Söndag - Gjorde absolut ingenting, förutom skrev på hälsokunskapsarbetet.

Måndag - Åkte till skolan, gjorde ingentint i ca. 6 timmar. Kom hem. Satte mig här. Pratar med Sami. Ska just gå ut.

Det där var typ vad som har hänt sen senast :D
Ah, just det. Förutom det där har jag blivit helt hopplöst F-Ö-R-Ä-L-S-K-A-D i kent.
Omg fyfan vad bra det är.
Helt förlorad i deras låtar.
Nu ska jag gå ut!


PUSS

S o m m a r.

Kommentarer
Postat av: emilia

Tack!

2009-05-25 @ 16:45:56
URL: http://pinkietoe.blogg.se/

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0