Spelar det längre någon roll?

Vi har tappat allting.
Det är som det är.
Med alltihop.
Ingenting är mer vad det har varit, och det skämmer mig.
Allting man trodde på och var en del av är försvunnet.
Vad händer...

Existerar inte längre känslan av trygghet, känslan av att höra hemma någonstans?
Jag vet inte.
Ibland glömmer jag bort att andas, allting bara stannar. Jag vill ha vad som var förut, men jag börjar tro att det är omöjligt.
Jag vet hemskt lite, och jag vet inte när det blev så här eller hur det hände.
Jag vet inte heller om jag vill veta, jag vet bara att jag vill ha tillbaka min mark under fötterna.

Fy. Nu ska jag sova.
Jag ät trött, och jag håller på att bli sjuk.
Det kan inte hända!

GUNATTPUSS

Solglasögon


Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0