Vapen och Ammunition


Ja.
Det finns knappast så hemskt mycket att säga om den här dagen, så jag nöjer mig med att säga att jag hatar måndagar, och att de alltid suger på sätt eller annat :)

Idag åkte jag och ''shoppade'' lite.
Skulle bara ha ett par skor, men med hem följde även:
En CD av Bob Marley ( För ynkliga 2 €!! Jag DOG! )
En CD av Kent - Vapen och Ammunition ( se rubriken. )
Mums, tack pappa <3

Åh. Jag åkte även på en stor besvikelse och chock.
Jag skulle gå till H&M och kolla på ett par solglasögon från Matthew Williamson for H&M som jag hade spanat på via nätet, och som skulle bli mina på lördag.
Nehej ni, plans changed, för de kostade 30 jävla €! ( 300 kr )
Sen när har ett par solglajjor från H&M kostat 30€ ?!
Omg.

P:et ställde ett ultimatum. Antingen Rayban bågarna eller dessa.
Jag funderade minsann inte många sekunder, även om mitt beslut smärtade i hjärtat.

De var SÅ FINA!

Morr. Nu ska jag prata en stund med bäst som nyss kom från duschen, och sedan sova.
Konsert i Esbo imorgon. Fy.

PUSS

Kent <3

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0