You can't boss me around Mr.

 Hey ya!
Sitter som bäst i skolan på religions timme, men eftersom vi inte går igenom nåt mer i religionen före sommarlovet så får vi surfa fritt.
Och vad kan väl vara underbarare än det? :)

Sitter som bäst och kollar runt på
www.ginatricot.fi och hittar så sjukt mycket galet snygga kläder att jag håller på att dö.
Nu längtar jag om möjligt ännu mer på nästa vecka, då P:et och jag åker in till Helsingfors och bränner pengar :DD
Underbart ska det bli, sjukt länge sedan vi var och shoppade tillsammans, mygod.

underbaraBland annat de här ska få följa med hem. ^^ Så snygga!
Ska även inhandla ett par vita tygskor och någon ny tunika hade jag tänkt. + massor med annat.
Mums.

Nu måste jag sluta och gå på rast, vi har vänelevsrast... <.<
Skriver mer senare.

PUSShej

Kommentarer

Skriv Någonting Kul Innan Du Går :) :

Namn:
Kom Ihåg Mig?

E-Postadress: (Kommer Bara Synas För Mig)

URL/Här Skriver Jag:

Jag Tänkte Bara Säga Att...:

Trackback
RSS 2.0